Thursday, December 3, 2009

KURSUS PERSEDIAAN PEMIMPIN HEBAT SIGS 2009



Salam Kehebatan untuk semua...

Apa khabar pemimpin-pemimpin hebat dari sekolah SIGS Johor Bahru. Semoga anda sentiasa bersemangat menjadi pemimpin muda yang akan mencorakkan bentuk kepemimpinan sekolah anda pada tahun 2010 nanti. Terlebih dahulu saya bagi pihak TMFH mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak sekolah SIGS kerana telah memberikan peluang untuk kami bersama-sama melatih pemimpin-pemimpin muda SIGS 2010 pada 14 Novamber 2009 yang lepas. Walaupun program ini hanya dijalankan selama 1 hari sahaja tetapi telah semangat memimpin yang telah ditunjukkan oleh semua peserta amat mengkagumkan pihak kami.


Melalui program ini, berbagai cabaran telah diberikan kepada setiap peserta. Antara aktiviti yang dijalankan adalah Kumpul Kawan, Rantai Kertas, Tugu Kertas, Kapal Karam dan Menara Impian. Kesemua aktiviti tersebut adalah menjurus kepada kebijaksanaan setiap peserta khususnya ketua kumpulan untuk membentuk satu pasukan yang mantap dan kuat. Melalui pemerhatian kami, pihak sekolah SIGS tidak silap memilih semua peserta-peserta ini sebagai pemimpin muda pada tahun 2010 nanti kerana mereka telah menunjukkan kesungguhan yang luar biasa dan HEBAT. Jika semangat bekerjasama dan kerja sepasukan ini diteruskan pada tahun depan, saya cukup yakin, barisan kepemimpinan SIGS tahun 2010 akan mencipta sejarah sebagai barisan pemimpin yang terbaik pernah dihasilkan oleh sekolah selama ini.



















Oleh itu, AYUHLAH SEMUA PEMIMPIN MUDA!!!!!! BUKTIKAN KEMAMPUAN ANDA MEMIMPIN SEKOLAH SIGS TAHUN 2010!!!!!CIPTA SEJARAH TERBAIK UNTUK SEKOLAH DAN DIRI ANDA SENDIRI!!!!! YES....YES....YES....SIRRRR!!!!!

No comments:

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru