Sunday, June 28, 2009

KEM MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT 2009 - SK KLUANG BARAT, KLUANG JOHOR














Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Apa khabar semua peserta-peserta Kem Motivasi Minda Fikir Hebat dari Sk Kluang Barat, Kluang Johor. Semoga anda sentiasa HEBAT dan sentiasa ada MINDA FIKIR HEBAT. Alhamdulillah, bersyukur saya dan rakan-rakan di TMFH kepada Allah kerana telah berjaya menjalankan program ini dengan selamat dan hampir sempurna. Program ini telah dijalankan pada 26-28 Jun 2009 yang lepas. Pihak TMFH mengucapkan jutaan terima kasih atas kepercayaan yang telah diberikan ini khususnya kepada pihak Tiram Indah Village dan guru-guru dari SK Kluang Barat kerana telah bersama-sama menjayakan program ini. Mudah-mudahan segala usaha yang kita lakukan untuk melahirkan pelajar yang mempunyai jatidiri yang mantap luaran dan dalaman dapat direalisasikan satu hari nanti.

Buat semua peserta yang telah mengikuti program ini dengan cemerlang, kami di TMFH mengharapkan perubahan diri yang telah anda tunjukkan sepanjang kita bersama akan diteruskan bagi menguatkan jatidiri anda mnghadapi cabaran-cabaran yang bakal mendatang kelak. Memang sukar untuk seseorang manusia itu berubah dalam masa yang singkat. Perubahan diri memerlukan masa dan penyesuaian suasana persekitaran. Setiap perubahan boleh dilakukan walaupun sedikit, asalkan ianya akan membuatkan diri anda lebih baik berbanding dengan sebelum anda menyertai program ini. Tingkatkan disiplin anda di sekolah dan jadikanlah sekolah sebagai tempat anda melatih diri menjadi insan yang HEBAT untuk digunakan pada masa akan datang. TERUSKANLAH BERUBAH KERANA SETIAP PERUBAHAN ITU MESTILAH DIMULAKAN DENGAN LANGKAH PERTAMA.

Semoga kita jumpa lagi pada satu masa nanti. Kami doakan anda akan terus menjadi insan yang HEBAT di dunia dan TERHEBAT di akhirat.

ANDA HEBAT!!!! YES.....HEBAT 1...YES HEBAT 2....YES YES...HEBAT 3...YES YES YES SIR!!!!!

No comments:

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru