Sunday, February 15, 2009

KEM PEMIMPIN HEBAT SRABJB











Salam Kehebatan untuk semua....FIKIR HEBAT MINDA HEBAT




Apa khabar pemimpin-pemimpin muda dari Sekolah Rendah Agama Bersepadu (SRAB) Johor Bahru? Adakah anda masih lagi bersemangat setelah mengharungi 3 hari 2 malam program kepemimpinan yang meletihkan. Semangat dan kesungguhan anda menjalankan segala tugasan yang diberikan oleh jurulatih menunjukkan anda telah bersedia untuk menjadi Pemimpin Hebat di sekolah. Bakat anda perlu terus digilap agar terus bersinar dan dapat menyerlahkan lagi kehebatan anda sebagai pemimpin muda. Memang sukar untuk menjadi pemimpin Hebat kan!! Cabaran yang telah kami berikan dalam program berkenaan sewajarnya dijadikan sebagai penentu setakat mana kemampuan anda untuk mempengaruhi orang lain. Bila anda pulang semula ke sekolah, segalanya adalah berbeza dari yang anda telah alami dalam kursus berkenaan. Di sekolah anda akan berhadapan dengan 1001 sikap rakan-rakan anda yang kadang-kadang menguji kesabaran anda sebagai pemimpin. Adakah anda semakin yakin dengan diri anda sendiri untuk menjalankan tugas tersebut dengan cekap dan penuh rasa tanggungjawab setelah menghadiri program ini? Dari soal selidik yang telah anda tulis dalam borang penilaian telah meunjukkan bahawa kesemua anda cukup bersemangat untuk menjadi pemimpin di sekolah. Kami harapkan agar semangat ini tidak hanya bertahan dalam masa yang singkat sahaja. Teruskanlah kesungguhan tersebut dan terus belajar....belajar...belajar dan belajar menjadi Pemimpin Hebat. Insyaallah, satu hari nanti pasti saya akan Jumpa Anda Di Puncak Kehebatan. Akhirnya, Salam Minda Fikir Hebat dari saya dan semua jurulatih dan fasilitator yang telah bersama-sama dalam program ini. Ceria selalu dan mulakan hidup anda dengan SENYUM 3 :-)








6 comments:

ammar said...

sya ammar dri ktua kump.5 ingin mngucpkan trima ksih kpada smua jurultih yg tlh mmbri smgt kpada sya...n ribuan trima ksih kpada abg lan...sya kini brazam utk mnjadi pmimpin yg brjaya,smoga brjumpa lgi...rnung-rnungkan dan slamat bramah..he..he..he.. :-}

Anonymous said...

hai..salm kehebtn..ingt lg sye naj yg kukunye trcbut 2...hehehe..sye ingin mengucpkn ribuan trima ksih kpde abg lan..ustz halim..abg shahir n sme fesi yg mnjdikn sye lbih brdisiplin dn brsmngt...thn ni sye brazm utk mnjdi pmimpin yg brdisiplin,brtnggungjawb dan brjye..akhir skli sye nk ucpkn salam kehebatan..kirim salm pde ustz halim,abg shahir dn sme fesi2..doakn sye mndpt kptsn cmrlng dlm UPSR dan SDEA..smoge brjmpe lg...bye2..assalamualaikum..[+_+]..

norazlansarmudan said...

Salam kehebatan kepada ammar dan naj serta semua pesera kem pemimpin hebat SRABJB 2009. Teruskan azam anda untuk menjadi pemimpin yang hebat di sekolah dan sentiasa berusaha untuk jadi pelajar yang terbaik akademik dan sahsiah anda. Teruskan kehebatan..Salam Minda Fikir Hebat dari kami semua

mandaOgarion said...

hahahahhhaha...bagus2 junior2 ku..hehehheh...malu la plak..

Anonymous said...

Slm sy ni yg trjatoh tu smpai bedrh bnyk nk ucapkn tima kasih bebanyak kpd smua jurulatih yg mlatih sy..

Muhd Danial said...

ASSALAMUALAIKUM............... SAYA DARI SEKOLAH RENDAH AGAMA BERSEPADU JOHOR BAHRU.SAYA INGIN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA TELAH MENDIDIK KAMI SECARA BAIK.WALAUPUN KAMI MENERIMA BANYAK CABARAN YANG AMAT SUSAH TAPI KAMI TETAP TABAH DAN BERSEMANGAT UNTUK MENERUSKAN TUGASAN KAMI SEBAGAI MURID YANG BERDISIPLIN.

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru