Wednesday, February 11, 2009

KURSUS PEMIMPIN HEBAT- SA TAMBATAN TINGGI







Assalamualaikum dan Salam Kehebatan pada semua...Salam Kehebatan ditujukan khusus kepada semua pemimpin-pemimpin muda dari Sekolah Agama Tambatan Tinggi, Johor Bahru yang telah berjaya mengikuti program Pemimpin Hebat pada 31 Januari-01 Februari 2009 yang lepas. Dari pengamatan kami, anda semua berbakat untuk menjadi pemimpin yang Hebat pada satu masa nanti. Kesungguhan yang telah anda semua tunjukkan melalui aktiviti yang telah kami rancangkan menunjukkan yang anda semua berbakat dan perlu terus diasah dengan ilmu-ilmu untuk menjadi pemimpin yang Hebat. Tahniah diucapkan kepada kumpulan 1 yang telah berjaya mengumpul wang tunai melebihi RM1 juta dalam semua aktiviti yang dijalankan. Anda telah membuktikan bahawa kekuatan dan kerjasama yang erat dalam kumpulan akan menjadikan anda berpadu untuk mencapai cita-cita sebagai Juara. Teruskan kekuatan ini di sekolah dan sentiasalah bersedia untuk menjadi Juara. Buat kumpulan yang lain, kekalahan yang dialami bukan bermakna anda tidak kuat tetapi mungkin masih ada ruang-ruang kesilapan yang perlu anda perbaiki lagi dan kalau anda berjaya mengatasi masalah-masalah tersebut, pasti anda juga akan bergelar Juara pada suatu masa nanti.



Melalui Kem Pemimpin Hebat itu, berbagai ilmu yang telah anda pelajari khususnya mengenai erti PEMIMPIN dan Formula Menjadi Pemimpin Hebat antaranya Komunikasi Berkesan, Semangat Bina Pasukan Unggul dan Kerjasama Erat Antara Ahli. Kesemua faktor ini mestilah didasarkan dengan Disiplin Yang Tinggi dan Semangat Ingin Berjaya kerana hanya dengan jalan itu sahaja akan membuatkan anda mencapai kehebatan diri yang diinginkan.



Semoga latihan yang telah anda ikuti selama 2 hari tersebut akan menjadikan anda lebih bersemangat menjadi pemimpin yang Hebat di sekolah khususnya. Selamat menjalankan tugas dengan penuh rasa tanggungjawab dan berusahalah menjadi Pemimpin Hebat yang Hebat di Dunia dan Terhebat di Akhirat. Salam Kehebatan dan Salam Minda Fikir Hebat dari saya dan semua jurulatih Team Minda Fikir Hebat.

No comments:

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru