Monday, April 13, 2009

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA KEMPAS BARU


Assalmualaikum dan Salam Kehebatan...
Pada 4 April 2009 yang lepas, TMFH telah diberi peluang oleh Sekolah Agama Kempas Baru untuk menjalankan program Kem Pemimpin Hebat bertempat di Sekolah Agama Kempas Baru. Program yang telah lama dirancangkan ini alhamdulillah telah berjaya dijalankan dengan selamat, ceria dan sangat positif. Pihak TMFH mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak sekolah terutamanya kepada Pn Guru Besar, Ustazah Rokiah dan Ustazah Normah kerana telah memberikan sepenuh kepercayaan kepada kami untuk mengendalikan kem ini. Program yang dijadualkan bermula pukul 8.30 pagi dan berakhir tepat jam 11.45 malam ini telah dimuatkan dengan pelbagai perisian yang berbentuk cabaran fizikal, mental, dan spiritual untuk memberikan asas kepada semua peserta untuk menjadi Pemimpin yang Hebat. Program Kem Pemimpin Hebat ini dimulakan dengan menetapkan niat atau matlamat peserta menyertai kem tersebut. Setelah itu, mereka diuji dengan pelbagai aktiviti yang memperlihatkan semangat kerja berpasukan dan membina jalinan persahabatan sesama semua peserta.
Kami di TMFH mengharapkan agar anda semua mendapat banyak manafaat dari semua aktiviti yang dijalankan. Jadikanlah ianya sebagai kayu pengukur setakat mana anda mampu melaksanakan tugas dan tanggungjawab sebagai seorang pemimpin di sekolah. Pihak sekolah dan semua guru meletakkan harapan yang tinggi kepada anda untuk membantu mereka menguatkuasakan undang-undang di sekolah. Oleh itu, anda mestilah sentiasa menjaga DISIPLIN diri kerana anda DIPIMPIN untuk MEMIMPIN orang lain pada satu masa nanti.
Akhirnya, semoga anda terus berusaha menjadi pemimpin Hebat di sekolah dan selamat menjalankan tugas sebagai pemimpin di sekolah. Perbakilah disiplin diri anda setiap masa supaya anda akan lebih dihormati sebagai pemimpin yang sentiasa memberi contoh kepada pelajar yang lain. Semuanya bermula dari diri anda sendiri. Buktikan yang janji anda pada program ini bukan main-main dan jadikan segala yang anda janjikan sebagai realiti. Ingat lagi Gempur Hebat kita: PEMIMPIN...SEDIA, ANDA HEBAT....YES SIR, HEBAT 1...YES, HEBAT 2...YES YES, HEBAT 3...YES YES YES SIR....Sampai kita jumpa lagi dalam program yang lain. Jumpa anda di puncak Kehebatan.

No comments:

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru