Tuesday, July 28, 2009

KEM MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT 2009- PERSATUAN PENDUDUK TAMAN MALURI JOHOR






Assalamualaikum dan Salam Kehebatan buat semua.....

Team Minda Fikir Hebat ingin mengucapkan sekalung penghargaan buat Ahli Jawatankuasa Penduduk Taman Maluri Johor yang diketuai oleh En. MOhd Rani kerana telah memberikan peluang kepada kami untuk mengendalikan Kem Motivasi Minda Fikir Hebat 2009 bagi anak-anak penduduk Taman Maluri dan kawasan sekitarnya. Kami amat berbangga kerana telah dapat menjalinkan hubungan yang baik dengan pihak Persatuan Penduduk Taman Maluri Johor dan semoga kerjasama ini akan terus terjalin sampai bila-bila. Sekalung penghargaan juga diberikan kepada pihak Tiram Indah Village dan Jabatan Kebajikan Masyarakat kerana telah terlibat dalam menjayakan program ini. Sesungguhnya, kerjasama yang Hebat antara kita semua pastinya akan menghasilkan satu gabungan yang mantap untuk melahirkan masyarakat yang penyayang dan Hebat.

Program yang dijalankan selama 2 hari 1 malam bermula pada 25-26 Julai 2009 ini adalah bertujuan utama untuk melahirkan pelajar yang mantap luaran dan dalaman, jasmani dan rohani atau fizikal dan spiritualnya. Program ini berkonsepkan 'BELAJAR DARI PENGALAMAN SENDIRI' adalah memberikan tumpuan kepada berbagai aktiviti dalam bentuk tugasan kumpulan dan setiap kumpulan dikehendaki untuk menyelesaikannya dalam peruntukan masa yang tertentu. Setiap aktiviti yang dijalankan adalah memerlukan kerjasama yang baik antara sesama ahli dah mereka perlu memastikan kumpulan mereka akan bergelar juara kelak.

Nilai positif yang dapat dilihat dalam program ini adalah semua peserta akan berpeluang untuk menunjukkan bakatnya masing-masing kerana dalam setiap aktiviti, tiada ahli yang boleh dikecualikan untuk terlibat. Oleh itu, mereka tidak boleh mementingkan diri sendiri sebaliknya sentiasa bertindak untuk memastikan kumpulan mereka menang.

Program ini diharapkan akan dapat memberikan kesan yang mendalam terhadap spiritual peserta dan diharapkan mereka dapat menimba seberapa banyak pengalaman dari program ini. Ingatlah AZAM IKRAR JANJI PELAJAR HEBAT yang telah anda laungkan. Saya harap akan bertemua anda dalam keadaan yang lebih baik dari sekarang. Ingat lagi Gempur Hebat dan Tepuk Hebat yang kita buat bersama-sama dalam program tersebut....semoga akan dapat menaikkan lagi semangat dan seterusnya prestasi anda dalam akademik di sekolah dan tugasan anda sebagai ahli keluarga yang sentiasa taat pada kedua ibubapa dan yang paling penting, JADILAH HAMBA YANG SENTIASA BERBUAT BAIK KEPADA ALLAH YANG MAHA PENCIPTA.

Jumpa lagi di lain kesempatan. MINDA ANDA BERTAMBAH HEBAT ANDAI SENTIASA FIKIR HEBAT. ANDA HEBAT?...YES....HEBAT 1...YES...HEBAT 2...YES YES....HEBAT 3...YES YES YES SIRRRRRR!!!

No comments:

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru