Tuesday, March 3, 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN SMK SETA JB 2009





















Assalamualaikum...Salam Sejahtera...Salam Kehebatan....Salam MINDA FIKIR HEBAT buat semua..

Pada 28 Februari 2009 (Sabtu) yang lepas, Team Minda Fikir Hebat telah berpeluang sekali lagi mengemudi program Kursus Kemahiran Berpersatuan kepada semua AJK Tertinggi Persatuan, Kelab dan Tingkatan di SKM Sultanah Engku Tun Aminah, Johor Bahru. Program tersebut bermula pada jam 8 pagi dan berakhir pukul 4 petang. Sehari yang telah diperuntukkan kepada kami rasa amat cepat kerana masih banyak lagi pengisian yang ingin diberikan kepada pemimpin-pemimpin ini. Kami di TMFH amat mengucapkan jutaan terima kasih kepada guru-guru di SMKSETA khususnya Pengetuan, Cikgu Naemah dan Cikgu Nalini dan guru-guru pengiring yang lain kerana terus memberi kepercayaan kepada TMFH untuk terus mengendalikan pelajar-pelajar Hebat di SETA.

Seperti tradisinya, setelah beberapa program kami kendalikan untuk pelajar sekolah SETA ini, kerjasama yang amat amat amat baik telah ditunjukkan oleh semua peserta. Pelajar-pelajar SETA telah menujukkan bahawa berbeza kaum bukanlah halangan untuk bersatu dan bekerjasama dalam melakukan apa juga tugasan yang diberikan. Semangat kerjasama antara kaum Melayu, Cina dan India atau kaum-kaum lain di sekolah ini amat membanggakan dan kami harap anda semua terus kekalkan semangat integrasi ini untuk terus memimpin negara Malaysia pada satu hari nanti. Kami harapkan, segala ilmu yang telah diperolehi dalam program ini khususnya dalam Merancang Persatuan seperti Penulisan Kertas Kerja, Teknik Mengendalikan Mesyuarat, Komunikasi Berkesan dan Membina Pasukan Hebat akan dapat dipraktikkan semasa anda mengendalikan urusan persatuan anda. Teruslah berusaha untuk menaikkan nama sekolah anda dan memimpin persatuan dengan cara yang terbaik agar anda boleh mencipta sejarah pada tahun 2009 ini. Akhirnya, Selamat Maju Jaya dan Jumpa Anda Di Pucak Kehebatan!!!!!!!

GEMPUR HEBAT : PEMIMPIN....SEDIA....ANDA HEBAT...YES SIR....HEBAT 1...YES...HEBAT 2...YES YES...HEBAT 3...YES..YES...YES SIR....

1 comment:

mandaOgarion said...

wahhh...teringat mse wani jd student yayasan dolu dolu..
muahahahahah..

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA SENAI UTAMA

KENANGAN BERSAMA PELAJAR SMP 4 SRI PINANG, INDONESIA

KURSUS EKSPLORASI KEPEMIMPINAN PEMIMPIN SMK TASEK UTARA 2009

KURSUS KEMAHIRAN BERPERSATUAN - SMKSETA 2009

PROGRAM INTEGRASI PESERTA PLKN SIRI 6 KUMPULAN 1 2009 - KEM WARISAN MASJID TANAH, MELAKA

KEM PEMIMPIN HEBAT 2009 - SEKOLAH AGAMA TAMBATAN TINGGI

KURSUS JURULATIH MODUL INTEGRASI PLKN SESI 1 2009

KURSUS INTENSIF LEPASAN SPM 2008 - KOLEJ SAL JB

MOTIVASI MINDA FIKIR HEBAT BERSAMA SEKOLAH AGAMA KOPOK BARU

KENANGAN TERINDAH KEM PENGGUGAHAN KENDIRI SMK TASEK UTARA 2008

MEMORI KEM IHYA' RAMADHAN 2008

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan

Bersama Fasilitator Kem Ihya Ramadhan
Jasamu Tetap Dikenang

Kem Minda Fikir Hebat

Kem Minda Fikir Hebat
kenangan bersama Sekolah Sri Johor Bahru